Sunday, July 3, 2011

kezutan sekali lagi buat ku....



hmmm.... dalam x ku sangka... benda ni semakin berlarutan... bahu ku semakin sakit dan semakin berat...hmm... knp la ade org yang dengki ngan keluarga ku.. setahu aku keluarga ku x pernah bermusuhan dengan sesiapa... aku dtg pon dr keturunan yang baik2... tp... tu la... manusia klu dah berhasad dengki, mcm2 yg dibuatnya supaya hati dia senang... pg td aku dan ibu ku pergi buat rawatan syifa'... sampai ke ptg aku d sana... badan ku teramat la letih.. hmm... mudah mudahan aku dan ibu ku cepat sembuh... ya allah, tingkatkan la kesabaran hati ku dan hati ahli keluarga ku... aminn... 


papa dah balik pg td... dari jepun... hmm... kenapa suaranya mcm x gembira bile bckp dgn ku? hmm... bila ku tanya, " papa rindu mama x? " dan balasannya " x rindu pon.. ".... aku btanya lagi.. " sikit pon x rindu? " dia berkata lagi.. " sikit pon x "... ya allah.... betapa luruhnya hati ku bila dia berkata begitu... betapa sedihnya aku bila dia ungkapkan kata2 itu... kemana perginya kemanisan pertuturan yang dulu? ya allah... ujian dan dugaan ape yang sedang engkau berikan pada ku ya allah... ya allah ya tuhan ku... kuatkan lah semangat ku, tingkatkan la kesabaran ku... tabahkan la hati ku.. kuatkan la iman ku... ya allah, sesungguhnya engkau maha mengetahui apa yang aku sedang rasakan kini... aminn...


betul ke aku ni xde perasaan?? tapi kenape?? aku xde perasaan yang mcm mana?? sape boleh bagi tau aku?? aku perlukan pertolongan... bagi la tau aku... hmm... papa, nape papa kate mama xde perasaan?? papa bg la tau mama... mama ade buat silap ke?? mama ade buat salah ke?? papa, papa tau x mama rindukan papa?? papa tau x mama sayangkan papa?? papa tau x mama cinta kan papa?? papa tau x betapa mama perlukan kasih sayang papa?? kenapa la jadi mcm ni kan?? kenapa la terasa berat ujian yang allah berikan...




P/s : nnt aku sambung lg luahan hati ku.... nak tido dulu.. x larat sangat ni... bye n nite... :'(

No comments:

Post a Comment